Informace pro vystavovatele
- Podrobnosti
- By SuperAdmin
- Informace
- Zobrazení: 571
Informace pro vystavovatele
Vážení vystavovatelé,
děkujeme Vám, že jste se rozhodli zúčastnit Veletrhu pracovních příležitostí iKariéra 2024 na UTB ve Zlíně. Letošní veletrh je v pořadí třicátým ročníkem, ve kterém IAESTE veletrhy pořádá. Na jubilejní veletrh ve středu 3. dubna 2024 přijede 35 firem a zdá se, že to ještě není konečné číslo. Veletrh nabízí možnosti navázat spolupráci nejen se studenty a budoucími absolventy, ale také s řediteli ústavů a dalšími akademickými pracovníky. I ty jsme na veletrh pozvali.
Motto letošního veletrhu je:
iKariérajevýzva 2024: Inspirace úspěchem!
a kromě standardních expozic zaměstnavatelů připravujeme také široký doprovodný program, v rámci kterého vystoupí talentovaní a úspěšní manažeři i podnikatelé. Studentům dáme také recepty, jak vedle kariéry rozvíjet své jazykové znalosti a jak s IAESTE vycestovat na zahraniční stáže. Studenti mají možnost konzultovat své životopisy a profily na Linkedinu, poradíme jim, jak se připravit na první dojem a připravíme pro ně jejich kariérní foto. Současně připravujeme soutěže a výzvy pro studenty, kteří mají možnost prokázat své znalosti i dovednosti.
Následující informace Vám pomohou s orientací na Veletrhu iKariéra v den konání akce, pozorně si je proto, prosím, přečtěte. Pokud budete mít jakékoliv doplňující otázky, neváhejte se na nás obrátit.
Organizační pokyny před veletrhem
Prezentace zaměstnavatelů mají 4 základní podoby:
- První je expozice na stánku. Ve Zlíně jsou k dispozici stánky typu open space (jak vypadaly předešlé ročníky najdete zde), kdy si každý zaměstnavatel může libovolně sestavit prostředí svého stánku až do rozměru 3m na šířku x 2m hloubka expozice. Výška nejlépe do 2,5m maximálně. S ohledem na počet vystavujících firem vás prosíme o shovívavost a toleranci k ostatním. Stavba expozic bude poměrně těsná a bude tedy potřeba dobře zvážit, jak velké stánky a jaké vybavení na veletrh přivézt.
- Sdílení propagace veletrhu na sociálních sítích je efektivní cestou, jak studenty informovat, zaujmout a také pozvat k setkání na veletrhu. Naše kampaň běží zejména na instagramu a facebooku a budeme rádi, pokud informace přesdílíte i na vaše sítě. Prosím sledujte nás na: https://www.instagram.com/iaeste.utb/reels/ a https://www.facebook.com/IAESTEzlin
- Druhou částí je Průvodce veletrhem a veletržní web, na kterém bude mít vaše firma možnost prezentovat své nabídky po celý následující rok. Skládá se z profilu firmy a multimediálního obsahu videa, doplňkových materiálů a nebo nabídek spolupráce. Dodání grafických podkladů do Průvodce veletrhem je uzavřeno, aktuální verzi pro rok 2024 si můžete prohlédnout online (pruvodce.ikarierajevyzva.cz), nicméně obsah veletržních stránek ikarierajevyzva.cz ale aktualizovat lze.
- Třetím typem prezentace je zapojení do výzev a soutěží. Studenti tak mohou prokázat své schopnosti a dovednosti a zaměstnavatelům to umožní získat řadu užitečných kontaktů, které mohou v budoucnu rozvinout do širší spolupráce. Navíc do výzev a soutěží se můžete zapojit až do 28. března, a s jejich organizací či zařízením cen vám rádi pomůžeme. Partneři a firmy se zakoupeným balíčkem si mohou z uveřejněného seznamu vybrat ceny, které následně přiřadíme do jejich soutěží.
Příjezd, organizace a parkování
Příjezd na Fakultu aplikované informatiky je z pohledu sousední probíhající stavby poněkud komplikovanější. Pro vystavovatele slouží parkoviště za fakultou, které je vyznačeno červeně. Expozice je možné vyložit na modrých místech, následně jsou přepravovány do místa v zeleném rámečku, do foyer FAI UTB, kde veletrh probíhá. S přenosem vybavení stánku Vám pomohou naši nosiči, nicméně pro pohodlnou stavbu expozice doporučujeme příjezd na FAI nejpozději v době 7:30 - 8:30 hodin. Pokud jste u nás ještě nikdy nebyli, projděte si 3D model fakulty. Na Google nás najdete zde. Parkování je bohužel limitované okolní stavbou a potřebou parkování pro zaměstnance UTB, rezervovali jsme pouze jedno místo pro firmu.
Přesná adresa: Fakulta aplikované informatiky, Nad Stráněmi 4511, 760 05 Zlín
GPS: 49.2308378N, 17.6570928E
Rozmístění stánků
rozmístění stánků bylo připraveno na základě preferencí a technických možností expozic a požadavků našich partnerů. Každý stánek obsahuje v základu zadní čelo, jeden stůl a dvě židle a elektrickou přípojku. K dispozici je také připojení na veletržní WIFI. Specifikaci na dovybavení stánků jste zadávali ve formulářích pro zaslání grafických podkladů. S těmito požadavky počítáme. Základní layout veletrhu je následující:
Program veletrhu
program veletrhu se postupně upřesňuje, ale jeho základní rámce jsou určeny prezentacemi našich speakerů, partnerů a zaměstnavatelů. Rádi do programu doplníme také vaše výzvy a soutěže, které můžete ještě stále dodatečně zaslat. Program veletrhu je následující:
- 7:00 - 8:30 Příjezd a příprava expozic
- 8:30 - 9:00 Nahrání a test přednášek zaměstnavatelů
- 9:00 Slavnostní zahájení
- 9:00 - 14:00 Přednášky
- 11:00 - 12:30 Oběd
- 9:30 - 13:30 Doprovodný program
- 15:00 Vyhlášení veletržní soutěže
- 16:00 Ukončení veletrhu
Kontakty na organizátory
V případě jakýchkoliv dotazů k organizaci neváhejte kontaktovat:
- pro výzvy soutěže, sociální sítě a průběh veletržního dne: Denisa Čermáková, tel. 604 967 729, mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- pro technické dotazy ohledně stánků, expozic, příjezdu, parkování, stěhování z parkoviště: Jiřího Čepelu na tel. 736 207 476, mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Těšíme se na setkání na veletrhu!
Tým IAESTE UTB Zlín